A CARPROTECT KOMPLEX GÉPJÁRMŰVÉDELMI RENDSZER TÖBB, MINT EGY AUTÓRIASZTÓ!

AUTÓLOPÁS MÓDSZEREI


Autólopás módszerei

Miután a tolvajok kiszemeltek egy gyengén védett autót, alapvetően két lopási módszer közül választanak.


1. módszer
Az eltulajdonított autót azonnal a szétbontás helyszínére viszik és hozzákezdenek az autó teljes szétszereléséhez. A profi tolvajok a lopás alatt és a szétszerelés helyszínén folyamatosan zavarják a GSM vételt. Ha nem ezt tennék, könnyen bajba kerülhetnének.
Ha ezt a módszert választották a tolvajok, sajnos a tulajdonos már nem sok mindent tehet az autójáért.
Csak piti tolvajok esnek abba a hibába, hogy megkockáztatják azt, hogy egy, az autóba szerelt esetleges GPS rendszer működését nem zavarják és ezzel a nyakukba hozzák a rendőrséget és a tulajdonost.

2. módszer
Az ellopott autót elviszik, de nem viszik azonnal a szétbontás helyszínére. A lopás helyszínétől távolabbra leparkolják az autót egy olyan helyen, ahol nincs nagyon szem előtt, de nincs is nagyon egyedül a többi parkoló autótól. Ezen a helyen pihentetik az autót több napig, akár hétig. Ez változó. Ha ez alatt az idő alatt nem jön a tulajdonos az autóért, akkor nincs benne GPS nyomkövetés. 
Ezt követően visszajönnek az autóért és elviszik a szétbontás helyszínére, ahol megkezdik a szétszerelését.
A tulajdonosnak a pihentetés ideje alatt van elméleti esélye arra, hogy megtalálja az autóját. Ebben az esetben van értelme a GPS nyomkövetésnek, ha azt a tolvajok nem találták meg és nem hatástalanították.
Viszont ne felejtsük el, ha az előbbi esetben az autó egy erős járművédelemmel lett volna felszerelve, akkor nem lett volna szükség GPS rendszerre, mert a tolvajok eleve nem tudták és akarták volna ellopni azt. Természetesen az erősen védett autó vállalhatatlanul nagyobb rizikót is jelent a tolvajok számára egy gyengén védett autóhoz képest, amiből van bőven.


Autólopási statisztikák...