A CARPROTECT KOMPLEX GÉPJÁRMŰVÉDELMI RENDSZER TÖBB, MINT EGY AUTÓRIASZTÓ!

Miért lopnak el annyi autót Magyarországon?

Magyarországon 2013-ban közel 7000 autót loptak el.

2014-ben ez a szám tovább emelkedett.


A teljes, magyarországi autóállomány 93 százaléka egyáltalán nem, vagy nem megfelelően védett lopás ellen.

Ebbe a 93 százalékba tartoznak azok az autók is, amelyekben csak gyári védelem van.

Aki csak a gyári védelemre bízza autója biztonságát, az veszélyes és költséges illúziót dédelget.

Ezeket a lopás ellen védtelen autókat, a gyakorlott autótolvajok átlagosan 3-5 perc alatt lopják el

bővebben: autólopási statisztikák részletei... 

 

Az autólopások jellemzői egyértelműen rámutatnak: a szakszerűen és erősen védett autókat (7 %) nem lopják.


Figyelem! BMW és MERCEDES tulajdonosok autóját körülbelül két és félszer nagyobb valószínűséggel lopják el, mint a SUZUKI vagy OPEL tulajdonosokét.

Bővebben: autólopási valószínűség márkák szerint...



Miután a tolvajok kiszemeltek egy gyengén védett autót, alapvetően két lopási módszer közül választanak. Részletesen a lopási módszerekről...


Milyen tényezők növelik az autója ellopását?

 

         Autólopás rizikófaktorai

  •  Budapesti parkolás (az autók 91 százalékát Budapesten lopják el)
  • Semmilyen védelemmel nincs felszerelve az autója (a legnagyobb veszély)
  • Gyári védelem hamis illúziója (az autótolvajok számára közismert, gyenge védelem)
  • KEYLESS GO rendszer (kulcs nélküli) hatalmas biztonsági hibát rejt. Részletek...
  • Biztonságtechnikai szempontoknak nem megfelelő autóriasztó vagy járművédelmi rendszer
  • Biztonságtechnikai szempontoknak nem megfelelő szakértelemmel beszerelt védelem
  • Motorblokkolási pontok hozzáférhetősége (nem vezérelten lezárható motorháztető)
  • Utastérbe szerelt védelmi elektronika (hozzáférhető)
  • Nem végponti motorblokkolások (a blokkolt áramkör külső megtáplálása lehetséges)
  • Csillagpontos motorblokkolások (nem lokális motorblokkolások)
  • Motorblokkolást végző elektronika hozzáférhetősége (nem vezérelten lezárható motorháztető)
  • Kijátszható tulajdonos beazonosítás (pl. minden rádiófrekvenciát használó eljárás)
  • Ellopható tulajdonos beazonosító eszköz (pl. távirányító, RFID eszközök és közelítő kártya)
  • GSM vétel zavarása elleni védelem hiánya
  • GPS műholdvétel zavarás érzékelésének hiánya
  • Ultrahangos utastér mozgásérzékelő hiánya
  • Emelésérzékelő hiánya
  • Védelmi elektronika saját áramforrásának hiánya
  • Belső akkumulátoros sziréna hiánya


Vissza a kezdőlapra...