CARPROTECT MINDEN, AMI GÉPJÁRMŰVÉDELEM!

Miért erősebb a motortérbe szerelt védelem?

 

GYÁRI VAGY UTASTÉRBE SZERELT BÁRMILYEN GÉPJÁRMŰVÉDELEM GYENGE PONTJAI

A gépkocsi utasterébe kialakított gyári, vagy utólagosan beszerelt BÁRMILYEN védelem az autótolvajok számára könnyen hozzáférhető és szabotálható védelem. Bár, fogalmazhatnánk úgy is, hogy nem védelem. Az autótolvajok az ablak betörése (vagy az ajtó zárának feltörése stb.) után kinyitják az ajtót. A gépkocsi utasterében, a műszerfal alsó műanyag burkolatát könnyen pillanatok alatt eltávolítják, és máris előttük vannak a beszerelt védelem bekötési pontjai (motorblokkolási pont, védelmi elektronika és kábelei). A motorblokkolási pontokat pillanatok alatt áthidalják (ezzel vissza állítják az indítható motor állapotot), a beszerelt védelmi elektronika csatlakozóját egy mozdulattal lehúzzák, vagy kábeleit elvágják. A motor indítható, a riasztás megszűnik (vészvillogó, kürt nem működik tovább). Ezt követően már akadály nélkül, és feltűnés nélkül elvihetik az autót. Autótípustól függően ez az egész művelet kettő és öt perc között kivitelezhető. A korszerű (?) KEYLESS GO (kulcs nélküli) rendszerű autóknál ez a művelet még könnyebb. Részletek...


EREDMÉNY:

Az utastérbe szerelt bármilyen védelem, kritikus és szabotálható pontjai aránylag gyorsan és könnyen hozzáférhetőek, az autótolvajok számára.

 

 

 

 

MOTORTÉRBE SZERELT KOMPLEX GÉPJÁRMŰVÉDELEM

A motortérben kialakított komplex gépjárművédelmi rendszert az alábbi műszaki jellemzők mentén szereljük be az autójába:

  • Hozzáférhetetlenné tesszük a motorteret. A motortérbe szereljük be az elektromechanikus motortérzárat, amely megakadályozza a motorháztető illetéktelen kinyitását.
  • A védelmi elektronika központi egységét a hozzáférhetetlen motortérbe szereljük be, amely többek között az elektromechanikus motortérzárat és a motorblokkolást is vezérli.
  • A hozzáférhetetlen motortérben alakítjuk ki a motorblokkolási pontot, amely áramkör nem lép ki a motortérből. CARPROTECT analóg végponti motorblokkolás...
  • A tulajdonos beazonosítására a legbiztonságosabb megoldást használjuk, a kódpados (PIN kód) kijátszahatlan és szabotálhatatlan azonosítási eljárást. A kódpados azonosítási eljárás a KEYLESS GO (kulcs nélküli) rendszerű autók fatális biztonsági hibáját is kiküszöböli. Kódpados azonosítás részletei...


EREDMÉNY:

A motortébe szerelt védelemnél jól látszik, hogy a védelem kritikus és szabotálható pontjait az autótolvajok számára hozzáférhetetlenné tesszük.

 

CARPROTECT MOTORTÉR KOMPLEX csomagok...

 

 

Az erős és a gyenge védelem összehasonlítása biztonságtechnikai szempontok mentén...