CARPROTECT ASSZISZTENCIA
A CARPROTECT ingyenes 24 órás telefonos asszisztencia szolgáltatással segíti Önt.
CARPROTECT járművédelmi rendszereinket úgy terveztük meg, hogy a legszélsőségesebb helyzetekben és a legmostohább körülmények között is tökéletesen működjenek. Ezen felül, a CARPROTECT több modulos járművédelmi rendszereinek köszönhetően, a vészhelyzetekre tartalékmodult és több vészfunkciót terveztünk bele a rendszerbe amelyek, ha szükséges, többféle módon képesek támogatni a távoli segítségnyújtást. A teljesen különállóan működő tartalékmodul (TIM-HIM2-B vagy TIM-HIM3) képes átvenni az esetlegesen meghibásodott főmodul (IQ-Modul) feladatait. Beszereléskor lista szerint vészhelyzeteket szimulálunk és minden vészfunkció és tartalékmodul (TIM-HIM2-B vagy TIM-HIM3) működőképességét leteszteljük. Azonban a gyakorlatban, éles helyzetben még soha nem volt szükség a távoli segítségnyújtás lehetőségére.
Az alábbi táblázatban megismerheti a vészhelyzeteket és azok
hibaelhárításait.
Előállt vészhelyzet | A vészhelyzet hibaelhárítása |
Lemerült az autó akkumulátora, és ezért nem tudja kinyitni a motorháztetőt. |
Ügyfelünknek a beszereléskor átadunk egy CARPROTECT DELTA segédkábelt, amely segítségével, a PIN kód ismeretében kinyithatja a motorháztetőt.Bővebben… |
Megrongálták a kódpadot, Ön nem tudja magát a PIN kóddal azonosítani. |
A használati utasításban leírtak szerint a gyújtáskulcsos bevillogtatós módszerrel megadhatja a PUK kódját, amire a CARPROTECT járművédelmi rendszer szervizállásba kapcsol. A riasztás megszűnik a motorháztető kinyithatóvá, és a motor beindíthatóvá válik. Használati utasítás 32. oldal… |
A CARPROTECT járművédelmi rendszer rendellenesen működik, veszélyezteti a biztonságos vezetést. |
Ügyfelünk a PUK kód segítségével szervizállásba kapcsolja a járművédelmi rendszert. Ez, a járművédelmi rendszer teljesen kikapcsolását jelenti. A riasztás megszűnik a motorháztető kinyithatóvá, és a motor beindíthatóvá válik. |
A főmodul (IQ-Modul) és a TIM-HIM2-B GSM/GPRS tartalékmodul (vagy TIM-HIM3 tartalékmodul) között meghibásodott a kapcsolat, ezért a főmodul riaszt, blokkolja a motort és lezárta a motorháztetőt.
A főmodul és a TIM-HIM2-B tartalékmodul (vagy TIM-HIM3 tartalékmodul) kommunikálnak egymással, de egymástól függetlenül képesek működni. |
A CARPROTECT erre a vészhelyzetre találta ki az un. VÉSZKÓD (6 karakter) megadását. Ebben az esetben, ügyfelünket telefonon beazonosítjuk, majd megadjuk neki a VÉSZKÓDOT. Az ügyfelünk a kódpadon beüti a VÉSZKÓDOT, aminek hatására a főmodul (IQ-Modul) minden addigi riasztást és tiltást felülír és beáll egy vészüzemmódba. A motorháztető kinyithatóvá, a motor indíthatóvá válik a riasztás megszünik. A vészüzemmódot semmilyen eljárással nem lehet kikapcsolni. A vészüzemmódban működő autójával, a járművédelmi rendszer kijavításához ügyfelünknek fel kell keresnie a műhelyünket.A CARPROTECT járművédelmi rendszereiben a VÉSZKÓD lehetősége 2015 február 1. után szerelt autókban érhető el!
|
A főmodul (IQ-Modul) semmire nem reagál, folyamatosan riaszt, blokkolja a motort és lezárta a motorháztetőt. A főmodul (IQ-Modul) és a TIM-HIM2-B tartalékmodul (vagy TIM-HIM3 tartalékmodul) kommunikálnak egymással, de egymástól függetlenül képesek működni. |
Ügyfelünk jelzi ezt nekünk telefonon. Ügyfelünk beazonosítása után távvezérléssel a TIM-HIM2-B GSM/GPRS tartalékmodulra (vagy TIM-HIM3 tartalékmodul) vészüzemmód parancsot küldünk. Ennek köszönhetően a TIM-HIM2-B tartalékmodul (vagy TIM-HIM3 tartalékmodul) átveszi az irányítást és felülírja a főmodul (IQ-Modul) hibás működését. A motorháztető kinyithatóvá, a motor indíthatóvá válik a riasztás megszüntethető. A járművédelmi rendszer javításához ügyfelünknek fel kell keresnie műhelyünket.A CARPROTECT járművédelmi rendszereiben a TÁVSEGÍTSÉGNYÚJTÁS lehetősége 2015 február 1. után szerelt autókban érhető el az OPTIMUM és EXTRA járművédelmi rendszerekben!
|
Fontos tudnivaló ügyfeleinknek!
Vészhelyzetben ügyfeleinket az 5 karakteres PUK kóddal azonosítjuk be, ezért a PUK kódot semmielyen esedben nem adjuk ki!
A CARPROTECT minőség filozófiája…