VÉSZKÓD (vészüzemmód)


VÉSZKÓD használata

Sok időt és nagy energiát fordítottunk a SEGÍTSÉGNYÚJTÓ modulok és funkciók megalkotására, amelyek megakadályozzák, hogy ügyfelünk a CARPROTECT járművédelmi rendszer meghibásodása esetén kellemetlen helyzetbe kerüljön. Igyekeztünk, egy adott vészhelyzetre egymástól függetlenül működő, több megoldást és funkciót kitalálni, amelyeket vészhelyzetben ügyfelünk a helyszínen tud aktiválni.

Semmit sem bíztunk a véletlenre! Természetesen, azt sem, hogy mindezek úgy valósuljanak meg, hogy közben ne kedvezzünk az autótolvajoknak!


Előállt vészhelyzet A vészhelyzet hibaelhárítása VÉSZKÓDDAL
A központi IQ-Modul és a TIM-HIM2-B GSM / GPRS modul (vagy a TIM-HIM3 GSM / GPRS / GPS kommunikációs modul) között meghibásodott a kapcsolat, ezért az IQ-Modul riaszt, blokkolja a motort és lezárta a motorháztetőt.

Az IQ-Modul és a TIM-HIM2-B modul (vagy a TIM-HIM3 GSM / GPRS / GPS kommunikációs modul) kommunikálnak egymással, de egymástól függetlenül képesek működni.

A CARPROTECT erre a vészhelyzetre találta ki az un. VÉSZKÓD (6 karakter) megadását. Ebben az esetben, ügyfelünket telefonon beazonosítjuk, majd megadjuk neki a VÉSZKÓDOT. Az ügyfelünk a kódpadon beüti a VÉSZKÓDOT, aminek hatására az IQ-Modul minden addigi riasztást és tiltást felülír és beáll egy vészüzemmódba. A motorháztető kinyithatóvá, a motor indíthatóvá válik a riasztás megszüntethető. A vészüzemmódot semmilyen eljárással nem lehet kikapcsolni. A vészüzemmódban működő autójával, a járművédelmi rendszer kijavításához ügyfelünknek fel kell keresnie a műhelyünket. 
A CARPROTECT járművédelmi rendszereiben a VÉSZKÓD lehetősége 2015 február 1. után szerelt autókban érhető el!

Kérjük, ügyfeleinket, hogy csak valós vészhelyzet esetén hívják az alábbi telefonszámot

Telefon: +36-30/688-53-27